Gameday
Publicerat den

JAJAJA, imorgon ska jag få spela innebandymatch med Jemtlands tjejer och gud som jag har saknat det här. Jag är verkligen taggad till tusen, gud vad roligt det här ska bli!
Jag kan seriöst inte förstå hur jag tänkte att jag skulle sluta spela innebandy föralltid? hahah, jag klarade inte ens av att vara borta en hel säsong. Samtidigt kan jag tycka att det var bra att jag tog en "paus" då jag verkligen hade tappat suget och tyckte inte alls att det  var roligt att åka och träna men nu är glädjen och suget verkligen tillbaka och det här gör mig sååå glad!
Som sagt så spelar jag verkligen inte på samma nivå som tidigare men det spelar ingen roll, huvudsaken är ju att jag ha roligt och får träna, och det har jag nu!
 
Önska oss lycka till imorgon, så önskar jag er en bra dag!
 
pussss
 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?